reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Libuša Vikorová

Libuša Vikorová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovala som publicistiku. Sú dni, do ktorých sa prebúdzam ako poriadny kritik a vtedy vidím veci, ktoré inokedy úspešne prehliadam. Keď si však znova nasadím ružové okuliare, svet sa na mňa rozosmeje. A ja sa smejem s ním... Zoznam autorových rubrík:  Ľudia a spoločnosťCestovanieSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

O strechu nad hlavou ho pripravila vlastná manželka

Libuša Vikorová

O strechu nad hlavou ho pripravila vlastná manželka

V hmotnej núdzi sa na Slovensku nachádza viac ako pol milióna ľudí. Tento stav sa neustále zvyšuje. Život na okraji spoločnosti znamená pre takto postihnutých ľudí letné nocovanie na lavičkách v parkoch, pod oknami panelákov, v nebezpečných a chátrajúcich budovách, či v kartónových krabiciach.

  • 6. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 232x
  • 3
Brusel je drahý asi ako Bratislava

Libuša Vikorová

Brusel je drahý asi ako Bratislava

Len pred pár dňami som sa vrátila z Bruselu. Chcelo sa mi plakať, keď som uvidela slovenské hranice. Kto tam bol, ten vie prečo.

  • 1. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 101x
  • 19
Prenájmy a zvláštne vzťahy

Libuša Vikorová

Prenájmy a zvláštne vzťahy

Prenajali ste si byt, ale akosi sa v ňom necítite ako doma?

  • 30. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 182x
  • 3
Pozor na nakupovanie na splátky

Libuša Vikorová

Pozor na nakupovanie na splátky

Účty! Účty! A stále účty! Každý mesiac a donekonečna to isté už tri roky!

  • 23. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Trend sa stáva katom, alebo skutočný príbeh On a Ona

Libuša Vikorová

Trend sa stáva katom, alebo skutočný príbeh On a Ona

Nie každý trend, ktorý sa vo svete uchytí ako veľká senzácia, musí byť dobrý.

  • 20. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu